Procedura de cumpărare online a produselor prin adăugare în coșul de cumpărături:
– alegeți-vă produsele dorite.
– adăugați produsul în coșul de cumpărături
– după ce v-ați hotărât ce produse să achiziționați mergeți să revizuiți coșul de cumpărături:
– în meniul COS DE CUMPARATURI apasati butonul CONTINUA CU FINALIZAREA
– completati datele dumneavoastra în secțiunea DETALII DE FACTURARE completând toate câmpurle cu steluță roșie (câmpuri obligatorii)
-in cazul în care aveți deja un cont de client existent trebuie doar să vă autentificați cu emailul si parola care ați ales-o atunci când v-ați creat contul
-apăsați butonul PLASEAZĂ COMANDA și astfel comanda dumneavoastra a fost trimisă spre operatorii noștrii care vă vor procesa comanda si o vor trimite in lucru la SECTIA PRODUCTIE.
Comanda va fi livrata în decurs de 1 zi -maxim 7 zile lucrătoare de la data lansarii comenzii dumneavoastră.
Transportul – livrarea
Statusul unei comenzi
Comenzile inregistrate pe www.saltelepatut.ro pot fi urmarite direct din contul tau, accesand “Istoric comenzi si facturi”. De asemenea, vei primi prin email cu informatii despre evolutia fiecarei comenzi plasate. Tot in “Istoric comenzi” poti vedea comanda detaliata accesand comanda.
Livrarea
In tara
Livrarile in tara se fac in cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare ca s-a efectuat expedierea coletului.
Livrarea se face GRATUIT in tara pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 300 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de curier de 18 lei.
NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.
In Oradea
Livrarile in Oradea se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele cu status “In stoc”.
Livrarile se fac de luni pana vineri intre orele 9:00-17:00.
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 300 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de curier fixa in valoare de 18 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.
Informatii utile
La preluarea coletului, este obligatorie verificarea integritatii ambalajului pentru a vedea daca nu exista deteriorari cauzate de transportul necorespunzator. Cumparatorul are dreptul sa refuze un colet deteriorat, cu conditia sa intocmeasca un PROCES VERBAL in acest sens, in PREZENTA agentului de curierat. Daca agentul pleaca si cumparatorul nu a verificat integritatea ambalajului, nici vanzatorul, nici curierul nu pot fi trasi la raspundere pentru eventualele deteriorari, rupturi, crapaturi sau alte defectiuni ale coletului cauzate de transportul necorespunzator. Va rugam insistent sa verificati cu ATENTIE AMBALAJUL COLETULUI IN PREZENTA AGENTULUI DE CURIERAT.
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare.
Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor dvs. accesand numarul de telefon 0761.10.30.60 si/sau la adresa de e-mail contact@saltelepatut.ro
In cazul livrarilor prin curierat rapid este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta in maxim 24 de ore la adresa de e-mail: contact@saltelepatut.ro.
Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul/ambalajul cu probleme.